Company of Heroes: Eastern Front

Author Topic: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)  (Read 39093 times)

Killar

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Re: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)
« Reply #105 on: December 24, 2011, 02:46:38 PM »
Is the Bison part of Ostheer? If not can the one Ellipirelli posted be a some what reward unit for it? ;D

They look knida similar. And it would and to our EF zoo ^-^

?? How can the bison be part of the ostheer when the model wasnt even donated to Dev team yet? Lol OH faction isn´t ready yet and you guys are already talking about reward units lol

Offline Pac-Fish

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Re: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)
« Reply #106 on: December 24, 2011, 02:56:06 PM »
Lol OH faction isn´t ready yet and you guys are already talking about reward units lol

My bad :P. Just thought it'd be a nice idea

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Offline Jeff 'Robotnik' W.

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Re: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)
« Reply #107 on: December 24, 2011, 05:33:44 PM »
Does this guy know how to animate stuff, if so that would be a real help

Offline Walentin 'Walki' L.

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Re: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)
« Reply #108 on: December 24, 2011, 05:39:18 PM »
I think there is a difference between animating something in 3ds max and animating stuff for Company of Heroes. He probably know how to animate models but not how to get them ingame and/or set them up in OE.
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Offline Blackbishop

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Re: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)
« Reply #109 on: December 24, 2011, 06:12:09 PM »
Yeah, I hope he can animate the models in 3ds :D, that would make the things easier :).
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Killar

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Re: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)
« Reply #110 on: December 24, 2011, 07:16:29 PM »
I still can´t imagine that scruff made 15 GB of model, maps and skins  :o

Offline Dzierzan

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Re: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)
« Reply #111 on: December 24, 2011, 08:57:59 PM »
I still can´t imagine that scruff made 15 GB of model, maps and skins  :o

Too much free time? Perfect DEV!!! Shame that he is dead.

Offline Ellipirelli

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Re: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)
« Reply #112 on: January 03, 2012, 10:45:08 AM »
Hallo und ein "Frohes Neues Jahr",

Ich habe mich in den letzten Tagen etwas mit Christians Modellen beschäftigt...
 - da Modelle konstruieren und auch das Wrappen kein Neuland für mich ist, habe ich etwas am Bison-SdKfz 101 (nicht fertig) gebaut.
Das Anlegen von Markern bzw. der Animation usw. bekomme ich auch hin.
Wenn mir jemand helfen würde, wie man den "Relic-Editor" nutzt (wo bekomme ich diesen her? Installations-Hilfen), würde ich mir auch durchaus mal daran versuchen wollen.



Wird denn das Fahrzeug überhaupt gebraucht?

Mit freundlichen Grüssen, Frank

Hello and "Happy New Year"

I was in the last few days working with Christian models ...
  - Construct models as well as the wrapping is not new territory for me, I have something on bison SdKfz 101 built (not completed).
The creation of the animation or markers, etc. I get down too.
If someone would help me, how the "Relic Editor" uses (where can I get this? Installation help), I would also definitely want to try it once.
..........
Because the vehicle is used at all?

Sincerely, Frank


Killar

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Re: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)
« Reply #113 on: January 03, 2012, 11:25:41 AM »
Hey!

Fahrzeuge werden immer gebraucht


Du kannst modeln und animieren? sehr gut :)

Hier mal ein Link wo das Meiste aufgelistet ist. Vor allem der letzte link

http://www.moddb.com/mods/company-of-heroes-modern-combat/downloads [nofollow]

http://forums.relicnews.com/showthread.php?242020-Company-of-Heroes-Modding-Tools [nofollow]

http://forums.relicnews.com/showthread.php?230238-CoH-Modding-Setup-All-the-tools-in-one-installer [nofollow]

Du benötigst 3ds max version 7 oder 8 als Vorraussetzung.

Grüße!

Offline Walentin 'Walki' L.

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Re: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)
« Reply #114 on: January 03, 2012, 02:17:15 PM »
Hallo Frank!

Hast du beim durchsuchen der Computer auch ein Model gefunden, das alle Animationen angelegt hat? (also in 3ds max) Wenn ja würde uns das beim Entwickeln des Ostheers ziemlich voranbringen.

Die ganzen Modtools haben halt ein Problem: Die gibts nicht auf Deutsch... also musste dich halt mit nem englisch Übersetzer durcharbeiten.
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Offline Ellipirelli

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Re: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)
« Reply #115 on: January 03, 2012, 02:47:55 PM »
Hallo Forum,

Alles was mit 3dsMax zu tun hat, ist nicht das Problem (Marker, Animationen etc.) - ich habe auch schon Modelle aus Max als RGM exportiert bekommen.
Diese Verknüpfung besteht also.
ABER - so wie ich das hier verstanden habe, muss diese RGM mit noch einem weiterem Programm bearbeitet werden, um diese in COH "spielfähig" zu machen - und dieses Programm suche ich.
Ich hoffe Ihr versteht mich.

Mit freundlichem Gruß, Frank

Hi all,

Everything that has to do with 3dsMax is not the problem (marker, animations, etc.) - I've already got exported models from Max as RGM.
This linkage is so.
BUT - as I understood that here, it must be processed RGM with yet another program to make them into COH "play again" - and this program I am looking for.
I hope you understand me.

Sincerely, Frank

Offline Walentin 'Walki' L.

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Re: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)
« Reply #116 on: January 03, 2012, 02:56:37 PM »
Ja was du meinst ist der OE ("Object Editor") in dem legt man fest um wieviel sich z.B. die Kanonen neigen kann. Der ist aber ziemlich verbuggt (und auch nur auf Englisch).

http://www.moddb.com/games/company-of-heroes/downloads/community-object-editor
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Offline Ellipirelli

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Re: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)
« Reply #117 on: January 03, 2012, 03:05:13 PM »
Hallo Forum,

@Walki - Danke sehr - werd es mal ausprobieren am Wochenende. Mit der Sprache werde ich schon klar kommen.
- mein (also das von Christian)  Max7 ist auch auf Englisch - zumindest besteht mit dieser Max-Version der Exporter für die RGMs.

Mit freundlichem Gruß, Frank


Hi all,

@ Walki - Thank you very much - will try it this weekend. I will come with the language already clearly.
- My (then of the Christian) max7 is also in English - there is at least with this version of the Max exporter for the RGMs.

Sincerely, Frank


Offline Ellipirelli

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Re: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)
« Reply #118 on: January 03, 2012, 06:07:18 PM »
Hallo Forum,

Eine Frage habe ich noch:
Mit welchem Fahrzeug soll ich mich denn mal beschäftigen? Weil wenn dann denn, sollt/wollt Ihr es ja auch nutzen - oder?

Mit freundlichen Grüßen, Frank

Hi all,

One question I have:
Which car should I concern myself because times? Because then if, then, shall / will you use it too - right?

Sincerely, Frank

Offline Walentin 'Walki' L.

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Re: MrScruffs "SkinArtwork" REWORK OF A MONSTER (06.12.09)
« Reply #119 on: January 03, 2012, 06:16:37 PM »
Ich schlag vor, dass du einfach mal nen simplen Panzer animierst nur um zu sehen ob es geht. Danach können wir an unsere noch nicht animierten Panzer gehen.
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